söndag 18 januari 2009

Analsex i två timmar, kunde inte gå sen:/

Tja, F här.

Kom hem från Södertälje idag, tog mååånga timmar. Va hos C, fick ganska lite sex faktiskt :/ han ville typ mysa och va gullig o grejer hela torsdagen (första dagen) och på fredagen så åkte vi till Nyköping och lånade hans systers hus (världens jävla miljonvilla). Vi lagade mat, drack vin osv. Sen kom 3 plattor med öl fram, och då va den romantiska stämningen körd :D Vi söp ganska hårt och sen så fick ngn av hans kompisar köra oss till en fest. En illegal mc klubb där ngn hade fest (BRAAA) jag va dygnrak som vanligt och strula upp hans kompis, FRAMFÖR C. Ajsingbajsing lillakatt. Inge bra för C är typ kär i mig osv, han fick snefylla och slog sönder massa. Mindre skoj. Sen blev vi vänner och han berätta hur han kände för mig osv, o så åkte vi hem till hans syster och efterfesta och vi drog med oss hans två kompisar (en av dem had ejag strulat med) det var skoj. Sen blev vi trötta vid typ 7 tiden på morgonen så vi gick till 4e våningen och skulle sova, medan 1 sov på soffan på 2a våningen och den andre sov på en madrass på 3e våningen. Jag och C hade analsex i typ 2 timmar, J döda mig inte nu men efetr ca 30 min va det rätt nice. Kunde inte riktigt gå elr sitta dagen efter men men sånt händer.
Ha det fint, pusshaj!

1 kommentar:

  1. Ni får ju inte lägga ner bloggen! ! bra het ;) /L

    SvaraRadera