onsdag 7 januari 2009

Kan man vara tsm med en looser som är kass i sängen?

F här igen!
Skola imorgon, orkar inte :/
Under jullovet har jag festat 7 ggr av ungefär 3 veckor. Känns ju lite sådär nu i efterhand. Och har strulat med 8 pers, varav 5 av dem har jag knullat också. Ska nog kanske börja ta det lite lugnt, tror jag. Fast så kmr det inte bli :D Undra vart nästa fest är ?
ME tycker om mig tror jag, känns konstigt. Han är lite tjock, bara haft sex med 3 pers, går IV för andra året nu, gräslig i sängen, datanörd och har nog inga planer på körkort på ett bra tag. Fast det är ändå ngt där som gör att jag är lite intresserad. Tjocka killar är ju mysig, ju färre han har haft sex med ju mer kan jag lära hnm så som jag vill ha det (killar brukar alltid vara invanda i sitt egna sätt), jag är smartare än honom vilket alltid är roligt att vara, om han är datanörd är han inte på några fester och stör mig. Det där med körkortet kan man inte se ngn annan sida på faktsikt, han hade nog ändå inte haft råd med bil...
Man kan ju leka lite med hnm, få uppmärksamhet men ändå inte ha några planer på ett seriöst förhållande då blir man ju inte sårad ;)

Har blockat I nu, och han får skylla sig själv. Skrev "jag skiter i det här nu, för om jag hade varit den enda och all den skiten du sa hade du ansträngt dig lite mer. Kul att jag gick på skiten igen (Y)" och sen så blocka jag hnm, han kan ta sig.

Aja, pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar