söndag 4 januari 2009

Kuk från säffle?

F här, HAHAHAHAHHA guud vilken fjortis jag är!

Jag har gjort något, jääävligt fånigt :D J du vet inte om det här än heller! För några nätter sen så skrev jag på klotterplanket på luderstorm "att det ska vara så svårt att göra slut?" och så vare en social typ som börja snacka och gav råd o grejer. Trevligt tänkte jag, sen sa han att ajg skulle skriva till hnm hur det gick och då bad jag om hans msn ist för jag är inte så ofta inne på luderstorm osv. Så jagaddade hnm, men vi har inte snackat ngt.
Men så igår när jag hade sjukt tråkigt skrev jag till hnm, trevligt med ngn att prata med tänkte jag. Men så skulle han hem tilll sin bror och se film så han gav mig sitt nr så att jag skulle höra av mig om jag ville. Jag tänkte att jag söker på numret först på eniro så att det inte står typ Bengt-Åke elr ngt.
Men så stämde namnet o shit så aja jag smsar. Så smsa vi i 2 timmar typ, och när han skulle gå hem så ville han prata i tfn ist för det va tråkigt att smsa sa han så aja visst, jag har inget bättre för mig. Han ringde upp och vi börja prata, riktigt social var han och hade ur gullig röst&dialekt. Och sen ville han ringa min hem telefon ifrån sin för att det var billigare, och aja visst. Hans mobil nummer stämde ju, hans röst lät bra så det var nog ingen fara. Vi började prata och sen kollade jag på klockan och då var den HALV ÅTTA:O! Så vi la på, sen skicka han ett sms om att han kanske hade vart för på osv när det gällde att få nr osv men det var ju lugnt.
Bara för att va extra säker så sökte jag på hans namn på bilddagboken (dem flesta finns ju där) och självklart gjorde han det! Han är rätt söt ändå, visste faktiskt inte hur han såg ut först. Hade bara sett en halvkass bild på msn.

Han har egen lägenhet (till skillnad från I), han har ett riktigt jobb (till skillnad från I), han är allmänbildad (till skillnad från I) och han har körkort (till skillnad från I) + att han har en bil (till skillnad från I). Undrar om hans kuk är större än I:s? Fast det är nog omöjligt, men han verkar som en sån som har en stor snopp! Fast vad gynnar det mig när han bor så långt bort ? Eller det kanske inte är så jätte långt men ändå, kmr nog inte våga träffa en internet person. Men ändå, han är allt som I inte är just vad jag behöver nu! =) Vi kallar honom JH!
J, jag ger dig mer detaljer senare babe ;D
Nä nu ska jag ringa min pojkvän och säga hej, jag hoppas han är sjuk elr ngt så att jag slipper träffa hnm idag. PUSS HAJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar