tisdag 6 januari 2009

knullade 2 killar samma kväll

Tjaaa F här !

Fest igår hos RP, kvällen började med att det bara va jag, geten RP och J och sen kom lite andra pojkar också, däribland ME och L (mitt ex som tog min oskuld) när dem kom satt vi och spela klädpoker, haha pinsamt.
J åkte hem med geten och hade sex med hnm, och jag blev lämnad kvar ensam tjej! I like it!jag skicka sms till ME "toan nu..." o så strula vi massa där, precis efter att RP hade sagt att han ville ha lkite rajtantajtan med mig sen. sen skulle jag och L skulle åka o köpa slödrick och så råka vi ha lite sex i hans bil igen, rätt kasst faktiskt. Sen åkte vi tillbaka och typ runt 3 tiden stack alla och då va jag kvar hos RP själv, vi spelade lite kort o grejer. Rätt kul! Sen så va jag kåt igen så jag hade sex med hnm också, runt 10 på morgonen kom Geten med mitt busskort, när jag och RP skulle ha sex igen för typ 5e gången!
Har sovit max 2 timmar, och har haft sex typ 10 ggr känns det som. Det var skoj igår, kvällen var sjuk. Men nu ska jag göra mig iordning för jag ska åka till ME och myyysa. Men kan nog inte a sex, har förjävla ont :O

Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar