onsdag 7 januari 2009

Hade sex med 3 killar på 24 timmar.

F här!

Som ni vet så knullade jag med L och RP på festen i måndags och igår åkte jag till ME. Hade inte tänkt att ha sex med hnm, men så va han så kåt o grejer så jag tänkte "aja visst". Efteråt kom jag på att klockan inte var efter midnatt än, och jag hade sex med både L och RP efter midnatt på festen. Så alltså hade jag sex med L, RP och ME under samma dygn. BRA GJORT... not.
Betyg för L:
Fingrar: kan väl förbättras
Tunga: helt ok
Snopp: helt ok
sexet: rätt dåligt
Betyg för RP:
Fingrar: UUUUUSCH, ont som fan
Tunga: Underbar
Snopp: Underbar
Sexet: UUUNDERBART hade sex typ 7 ggr och varje gång varade MINST 45 min.
Betyg för ME:
Fingrar: Rätt bra
Tunga: Första gången för hnm, så ska inte klaga
Snopp: Helt ok
sexet: höll på i 1 min sen kom han(Y) slöseri på kondom...

Men men, hoppas man får ha sex med RP igen!
Ha det fint! Pusshaj

1 kommentar:

  1. Ja herre min skapare....
    Kom hit så skall du få mera om du vill.
    Min är "böjd" på precis det rätta sättet, och så är den 24,5cm.

    SvaraRadera