fredag 9 januari 2009

2 liter 68% hb, men ingen fest :(

F här!

FAAAAAAAAAAAAAN vad ska jag ta mig till egentligen ? Är ingen fest imorgon, och jag MÅSTE supa. Har ju tom storhandlat med J idag. 2 liter 68% hb(Y) och så äre ingen fest :( Jag är besviken!

Igår sa ME att jag kunde få ett halvt flak om jag ville träffas igen, jag tog det som om jag skulle sälja mig så jag tacka nej. :/

J sa en rätt kul grej förut "Om jag fick aids skulle jag fan DÖÖÖÖ" det tyckte jag var roligt.
En till sak som var roligt var att jag sa att hennes fitta luktade getost (efter Geten) och då sa hon att min lukta mögel (efter mögelME) :/ Det var lite kul. Sen sa O att hb smaka skit, att den smakade getpiss. Det va också rätt skoj eftersom J har legat med Geten vilket O inte vet om. Höhö, min fredag kväll är alkohol&porr lös :( Give some dick ?

Ha det fint, klamydia pussar på er. Haha nä skoja bara (ännu ett intern skämt mellan mig och J) Ha det fint, pusshaaaaaaaaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar