torsdag 1 januari 2009

"Jag behöver tid att tänka älskling" fast egentligen så ville jag bara ha tid för att knulla en annan.

F hääär!

igår var det nyår, jag och min pojkvän firade först hemma hos mig, sen hos hans föräldrar och sen hemma hos mig igen. När jag var hemma så bad I mig att ringa hnm (han som jag har vart kär i hur länge som helst) jag mötte hnm ute och vi börja snacka. Han sa att han ångrade allt han hade gjort mot mig och verkligen ville ha mig. Han har fått jobb på Irland nu också, men som han ska dissa för han vill inte förlora mig och åka ifrån sina kompisar.

Jag sa till hnm att jag inte ville hålla på med killar utan att jag visste att de verkligen var seriösa (jag som har pojkvän, samt att jag satte på min pojkväns kompis i helgen och sög av hans andra kompis men men det är nog säkert troligt det jag sa till I). Jag har faktsikt aldrigt brytt mig om jag har hållt på med ngn som inte tkr om mig, men det är helt annorlunda med I.

Efter att vi hade suttit ute och prata gick vi hem till hans kompis, där tog han min hand och allt kändes underbart... förutom att min pojkvän satt hemma och vänta på mig men men. Sen så kysstes vi och kunde inte sluta. Jag förde ner handen mot hans skrev och där väntade världens största stånd kändes det som. Han har sjukt stor kuk faktsikt. Blev lite rörd när han berätta att under 2008 har han bara haft sex med en person och det var med mig. (och det är ändå typ 9 månader sen) Då kändes det lite pinsamt när jag har haft sex med typ 10 pers, efter honom.... Men men sånt händer. Kuk är gött!

Jag ska nog sova hos hnm inatt, gjorde typ slut med min pojkvän idag. Elr ah jag sa att jag ville ha tid att tänka, tid för att knulla I menade jag då iofs. Funderar på om jag ska ha sex med I sen, vill verkligen ha ngt seriöst med hnm och det kanske inte blir så seriöst om jag ligger med han dirr IGEN.

Satt och snacka med J förut, och då sa jag "jag är verkligen kär i I, men jag kmr nog va otrogen" undra om det är riktig kärlek ändå ? Fast man vet ju aldrig, jag kanske kmr vara trogen :D
Det sjuka är att jag brukar dras till snygga vältränade killar som bryr sig om hur de ser ut osv (förutom mina fylle ligg då iofs) men I är ganska tjock, kort och bryr sig inte alls om sina kläder (tror jag inte iaf, elr så har han failat ganska hårt) Det kanske tyder på att det är hans personlighet jag vill ha? Har ju trots allt varit kär i hnm fram och tillbaka under 4-5 år nu. På tal om det så sa hans kompis igår "du ska veta att han har tjötat om dig i 4-5 år, så jävla jobbigt" haha det tyckte jag var gulligt.

Aja nu ska jag äta lite och sen kommer J hit igen, hon skulle bara hem och käka hon med. Vilken tur vi har som är grannar :D

Puss hej, ni anar inte hur glad jag är just nu! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar