onsdag 14 januari 2009

Vems kuk ska jag ta?

F här, varit kass på att uppdatera bloggen känner jag. J du får också ta o bli bättre!
I fredags så åkte jag till grann byn och va med folk där. Festade hela helgen typ, och sov hos ME (han bor också där). Dock är han dum i huvudet har jag märkt.
C frågade om jag inte ville komma till honom imorgon (C är han som bor tvärs över landet som är min brors kompis) men jag är fan pank :/
Pratde med RP idag också, han hade visst flickvän och han ljög men men. Sen fråga han om vi inte kunde va kks. Och eftersom han är underbar i sängen(förutom med fingrarna) så tänkte jag aja visst. Lite fittigt gjort av mig mot henne, men jag känner inte henne. Känner bara hennes bror.
MEs kompis har börjat flörta med mig nu, och han ser faktiskt bra ut. Funderar på att ha sex med hnm som hämnd mot ME (han sa att jag hade små bröst, blev typ sur på mig bara för att jag inte ville ha sex när hans kompis va i samma rum :S)
Jag och NS snackar en hel del nuförtiden också, mysa med honom kanske ? Dock sa han igår att han ville träffas och käka middag och skit ihop, känns som om han typ vill dejta elr ngt ? :S Så nej tack.
J börjar blogga mer, annars smiskar jag upp dig totalt!

Kommentera mera, inge kul att blogga utan respons ju :( Pusshaj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar