lördag 3 januari 2009

Jag är kär i kärleken och fixerad vid kukar.

F här, känner att jag har lbivit lite dålig på det här med att blogga :o
Men men, I är ett svin som playade mig (tror jag) han är iaf jävligt dryg hela fucking tiden så jag har lust att kapa av hans kuk (fast det hade varit rätt dumt, med tanke på att hans kuk är unikt stor).

Men men, sov hos min pojkvän igår och fick panik över hur elak jag är egentligen. Jag är inte kär i hnm ngnstans, vill aldrig träffa hnm förutom på natten. Annars känner jag mig så jävla ensam och känns som om ingen vill ha mig. Vilket verkligen inte är sant egentligen...

Vill verkligen knulla ME nu, men ah han ser efterbliven ut på alla kort och när jag träffa hnm så var jag så jävla packad att jag inte ens minns hur han ser ut. Jag tror han var snygg, men det var nog spritens förtjänst. Jag och J kolla i skolkatalogen idag, då pekade J på honom poch började skratta och sa att han måste vara efterbliven. Då sa jag att det var han som jag ville knulla då fick hon inte luft längre.

I skrev på msn "brb 2 min" 10 min senare loggade han ut, hade inte brytt mig om han vi strulade osv och han inte sa ngt mer om det. Men att han säger att han är kär osv i mig och bara ljuger, det sårar faktiskt. Men kanske var det så att jag bara fick smaka på min egen medicin (vad jag har gjort mot T asså)...

fan vad allt känns skit just nu, vill bli redlös och strula med allt och alla. Det brukar läka såren, för då har man nya bekymmer att bry sig om.

Aja pusshaj, jag hatar 2009 :O

1 kommentar: