lördag 3 januari 2009

F*CK YOU H*RA, klarar mig så jävla fint utan dig.. not :(

F här igen, nu ska ni få se rå dissen jag fick av I!

(Black child 1 är jag, fråga mig inte vrf jag heter skiten :P)
Black child 1 sa:
vad är det med dig egentligen nu ? du va ju as på och skit igår men nu så får du det att verka som om det bara är jobbigt när jag hör av mig ? jag bryr mig inte om du har ångrat dig, men det är ju rätt skönt o veta det isf så jag slipper undra. vet att jag är tjatig som fan, men är så sjukt rädd för att bli sårad igen....
i - rensar msn SLUTA LOGGA IN FÖR HELVETE ! sa:
men jag grejar ju med massor därför är jag osocial
Black child 1 sa:
aja, men skitsam. Orkar inte sitta och skriva och sen känna mig jobbig hela tiden. Så du får höra av dig när du har tid.
i - rensar msn SLUTA LOGGA IN FÖR HELVETE ! sa:
ja de ska jag

FYYYYFAN, en kille ska ALLTID säga åååh gumman klart jag har tid för dig speciellt när man är på g! En kille ska ALLTID be om ursäkt när den får tjejen att må dåligt! En kille ska ALDRIG dissa på det sättet om han vill ha ngt seriöst, fuck you hora klarar mig så jävla fint utan dig... NOT :(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar