fredag 13 februari 2009

Inte fått kuk på 4 veckor :/

TJAAA F HÄR!
Förlåt för att varken jag elr J har skrivit på ett tag, men vi har inte knullat på så länge och då äre inget kul o skriva om.
Jag har fan inte haft sex sen då jag hade analsex, KUL. Jag är typ sjukt jävla kåt just nu men alla fucking killar är ju så tråkiga. Eller så är det jag som festar med mitt ex och inte kan få till det med ngn ? Hmm.
Funderar på att åka till C igen, är så jävla sugen på hnm. Han är så myyys.
Träffat en ny grabb nu btw vi kan kalla hnm NB :D Har inte myst med hnm än, men kanske nu i veckan ? Dock fick jag världens diss av hnm förut då han sa "vi hörs efter helgen, nu ska jag dricka öl kysssar" bläää på hnm.
Alla hjärtans dag imorgon, första gången jag firar det som singel på typ 5 år, kuuuul! (Y) ngn som vill ha känslolöst sex och mysa och sen bli dissad ? =) Kommentera isf (:
Yeye som sagt har inte knullat sen jag hade analsexet i 2 timmar. Det är exakt 4 veckor idag så jag river snart av mig allt hår.
Strulade med I förrförra helgen btw, men vi knulla aldrig :( Synd för han har en sån tjock och skön snopp men de va ju massa folk där :/
Du som kommenterade sist, keep on. Mkt roligare att blogga när man får respons :D Byyye <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar