torsdag 25 december 2008

F är singel tills på söndag.

F här igen, sur som ett grönt äpple! Höhö
T är seriöst dum i huvudet, han fick en resa till sälen i julklapp av sina föräldrar. Och han åkte idag (dagen efter julafton) men inte fan hade han tänkt att berätta för mig att han skulle åka. Utan han berättade för J att han skulle åka på msn där dem sat och prata i ca 30 min, men han hann fan inte att ringa mig och säga att han skulle åka iväg. Fine att han åker, men säg gärna till.
När jag loggade in på min msn efter att jag hade varit på midnattsmässa med J så såg jag att han hade skrivit ett offline meddelande till mig... "ja hoppas du inte blir arg eller nått menja har pratat me dom om näsa riktiga skidresa me...och du kan nog följa me på den iaf :) jag tänkte ja ringer dig i morgon när ja kommit fram så kan vi snacka... älskar dig (L)" Jag förstod ingenting av skiten, men sen förstod jag när J berättade att han skulle iväg.
Visst låter nog lite fjolligt av mig att vara sur över detta, men tänk er själva, er pojkvän åker iväg utan att ringa. Känner mig älskad och väldigt respekterad... NOT
Men ah nu är han iväg med sin perfekta familj och har det skönt, men men detta kunde ju inte komma mer lägligt eftersom jag är sjukt kåt på I (killen jag var intresserad av under mitt och Ts break). Jag är singel över helgen och helvete vad jag ska suga stor snopp. Han kmr över på lördag, undra vem jag ska leka med imorgon? Idag så lekte jag faktiskt inte med ngn, funderade på att få till det med O men han är så kort, och han är som en lillebror känns det som.
Och sen så var S (min brors kompis som jag däcka hos som jag också har haft sex med) i sthlm med min bror och NS svarade inte på mitt sms, och de är dem enda som bor så nära M som jag var hos ikväll. (M är min kompis pojkvän och han har äckligt hår så man kan inte ha sex med hnm)
T vet om vad jag går för, och han vet att det han gör får han 10 ggr tillbaka. Tex som när han drog hem en brud och såg på film och skit med henne då stack jag hem till NS (som är mitt andra ex barndomskompis) och hade sex med hnm, synd bara att han var en av dem som blir nervös och slakar. Annars var han ju nästan bra iaf. Btw, så vet mitt ex om nu att jag hade sex med NS och han är inte glad på varken mig elr NS vilket jag kan förstå.

Förlåt om jag kan vara lite osammanhängade, jag är sjukt dålig på att förklara. Och mitt liv är ganska så komplicerat med alla dessa killar. Men försök att häng med och ha tålamod!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar