fredag 26 december 2008

Sög två kukar samma kväll

Tjena, J här.

I måndags (22 december) söp vi lite. Jag drack HB, 65%... Det slog slint på dirren och jag blev full. Jag visade tuttarna i köket för H, som var nykter... Sedan började en granne till han vi söp oss smsa F (hon har haft sex med honom och han ville att hon skulle komma och mysa lite) Jag tänkte skämta till det lite och jag ringde honom från hennes mobil och frågade om det gick bra att jag kom istället för henne. Vi gick dit tillsammans och när vi kommer in ligger han i sängen, iklädd endast kallingar ;)

Han frågade om vi ville mysa lite. F gick tillbaka till PM (han som hade "festen") och jag stannade. Jag sög av honom, men vi kunde inte knulla för jag hade mens. 20 minuter senare hade jag sagg i håret och gick därifrån. Innan han gick frågade han mig vad jag hette... jag svarade och upprepade sedan hans fråga.

Igår fick jag reda på att jag skrivit fel namn när jag la in hans nummer på mobilen ;)

Sedan går jag och pratar om hans kuk och säger: "ska jag ringa FF (ett fetto jag knullar ibland) och säga att jag sugit kuk?"
Då möter jag mitt ex A, som blir jääävligt ledsen och arg, (han gillar mig fortfarande). Han blev sur och gick hem. Då drog jag till FF (fettokillen) och sög hans kuk också ;) Det var gött som fan.

Ni kanske tror att jag blir utnyttjad, men mitt och F's motto är "Man blir inte utnyttjad förrän man känner sig utnyttjad".
Och jag känner mig inte utnyttjad, för jag utnyttjar själv killar för att få kuk. Dessutom är jag lite sugen på FF igen.. jag ska fråga om han vill sova hos mig i helgen ;)

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar