torsdag 25 december 2008

Fs version av förra fredagen

F här, tänkte dra lite saker som hände mig under kvällens lopp.
Blev full som ett ägg, spydde rakt ut över bordet och mådde allmänt dåligt. Mindes ddock inte att jag hade spytt, tyckte väl att min halsduk luktade illa :S Sen träffade man en kompis på bussen som berättade det, skvallret är redan igång.
När jag och j skulle dra ifrån festen så åkte vi ju med i en bil, när vi var framme insåg jag vem det var vi hade åkt med.. mitt ex. Han som tog min oskuld osv när jag var 13 :) Hade sex med honom i somras också, i samma bil faktiskt. Vilket jag lade märke till när jag kom ut och var nere i stan igen. Vi drog hem till min brors kompis S och tjötade. Minns inte ens när vi gick dit men. Sen när vi var där så ringde jag aset som droga ner mig för ngn månad sen så jag hamna på sjukan medvetslös (Y) Fick aset att nästan erkänna så min bror hörde, snart blire till att spräcka skalle :D

Vaknade runt 9 på morgonen efter att jag hade däckat på S soffa, mindre mys. Drog med mig J ut och jag drog hem till T och hon till A.

Kvällen var väl sådär, minns inte så mycket så kan inte säga att jag hade så jätte roligt. Jag gillar vad mina fjortiskompisar brukar säga "så jävla skoj va det på festen, jag minns faaan ingeenting"

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar