tisdag 30 december 2008

JAG VILL HA NGN ANNANS KUK!

F här!

Fest igår hos RP, Ts gamla klasskompis. Jag och J var på vårt bästa partyhumör igår! När vi kom hem till RP så söp sig J full typ direkt (som vanligt) och ju mer jag påpekade det ju fullare blev jag (som vanligt). J strula upp getskägget och jag försökte få till det med RP, kom på sen att min pojkvän var där. Inte så smart. Sen blev jag skitfull för Z gav mig hb hela jävla tiden och eftersom hbn var i en sprite flaska så trodde jag att det var sprite. Men icke. Sen när J stack så satt jag kvar ensam tjej med typ 7 killar, men inte fan fick jag kuk för det :( Elr ah jag fick kuk i morses, av min pojkvän usch det var inte trevligt.

Jag sov hos G inatt också, men hans kuk vill jag inte ha. Men när jag låg där och skulle spy i en hink med vatten i så var jag så trevlig och tog upp hinken till sängen och la den på mig. DOck var det inget spy där i, men jag hade spottat där i ganska så mkt. Sen vakna jag i morse och kom inte ihåg det här alls och kände bara hur blött det var. Jag trodde jag hade kissat på mig.

Jag vill ha Cs kuk nu, synd att han ska bo så jävla långt bort bara. Men men, åker nog dit snart. Funderar bara på vad jag ska säga till min pojkvän... Kanske borde göra slut med T nu ? Men det orkar jag ändå inte på ett sätt för han bjuder mig på sprit typ jämt!

Nyår imorgon, jag ska vara nykter! =) Elr ah iaf till kl 2 på dagen ;)

Nä nu ska jag och J spela bingolotto och tänka på kuk.

Pusshej, om du är en snygg kille så kommentera så får du min msn om du bor nära. Jag vill ha kuuuuk nu.

2 kommentarer:

  1. Tjena ge mej din msn:)Smsa mrj 0700212272

    SvaraRadera
  2. tjena!!:) jag ar en kille pa 20 ar 24 cm kuk muskulos magrutor:)

    SvaraRadera