torsdag 25 december 2008

Presentation, F

Halloj, F här.
För ca 2 år sen blev jag tillsammans med T men gjorde sen slut med honom efter 1 år pga alla jävla bråk (och jag va sugen på ny kuk) men sen när jag hade lekt av mig under 6 månader så blev vi tillsammans igen. Under det halvåret hade jag sex med 9 personer, söp skallen av mig, stack till andra sidan Sverige för att ha sex med min brors bästa kompis utan att mina föräldrar visste om det. Sjukt bra singelliv hade jag, men ah när man är kär så verkar det som om man bara vill ha den personen.
Mina intressen är; supa tills jag däckar, flörta med massa nya killar och göra allt för att få uppmärksamhet.
Jag älskar; sex, men kan inte ha sex med min pojkvän och en macka med massa citron majonäs och räkor på!
Jag kmr väl att blogga lite om hur jag önskar att jag inte var kär så jag kunde fortsätta knulla runt och skita i alla känslor och så att jag kunde fortsätta sätta spänning i mitt liv.
Jag och J har kännt varandra i typ 10 år, hon vet nästan allt om mig och tvärtom. Och inte nog med det så är hennes ex och min pojkvän bästa vänner.

Puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar