torsdag 25 december 2008

Förra fredagen..

Hej! J här ;D

I fredags söp jag och F. Jag höll på med en kille. Vi stog och strulade och sen så stoppade jag ner min hand i hans kallingar - undertiden som han hjälpte sin kompis att spy... myspys, ellerhur? ;)

Senare gick F's pojkvän T, mitt ex A och deras kompis ut till stugan i skogen, ca 5 km och när dom kom fram dit hade vi fått åka bil in till stan. Dom blev fett sura och gick hem.

Sedan träffade jag en 30åring som jag fick en puss av. 5 minuter senare ser vi ett gäng killar, så jag går fram och sen träffar en nazist som jag stulade med. Efter det gick vi hem till F's bror och hans kompis. Jag och F däckade i deras soffa. Klockan 7 på lördagmorgon i full partyoutfit och smink.. gick upp, tog av mig kläderna, gick tillbaka till soffan igen och slocknade. Klockan 9 vaknade jag med F's fötter på mina tuttar och då drog vi ut.

Snacka om sjuuuk fredagkväll! (och en riktig bakislördag)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar