söndag 28 december 2008

Chillfest blev till sexparty!

F här =)

Igår så festade jag med J hos PM, det var sjuuuukt. Kvällen började med att jag, J, PM, H och O var där. J började shotta som fan och blev full som fan och jag bkev full lite senare. J strula upp O medan jag bytte BH och han stod och kollade på mig typ. Sen efter en stund så blev det sex party. H gick hem och jag strula upp PM (min pojkväns bästa kompis och en utav mina vänners ex dem gjorde slut 1 dag tidigare) sen så skulle vi ha sex, men han har problemet att han jämt ska slaka. J knullade O under tiden i soffan. Sen så när jag och PM slutade så tände vi lampan och där låg O med sin halvfeta röv över J och pumpa.

Efter en stund så kom JK, C och oskulden dit. Jag och J ville sova hemma så vi tog bussen, JK och oskulden fick cykla hem till mig. Hemma hos mig så fortsatte vi med sexpartyt. Jag tog JK (Js ex) och J tog oskulden NÄSTAN. JK hade en jätte skön snopp, men allt gick så fort så det va rätt kasst. J kom upp till mig (jag har sovloft på mitt rum) och vägrade gå ner till oskulden för han va så jävla nervös. Stackarn fick panik och ville åka hem.

Fulla och nyknullade som fan la vi oss för att sova, men då ville jag ringa till ME. Så jag pratade med hnm ganska länge i tfn och var allmänt konstig. Tror jag börjar tycka om honom, synd att han inte hade ett finare ansikte bara :/ Men men, papperskassar finns ju ;) Sedan vaknade vi i morse då ringde jag ME igen =) Vi fick en mysig överaskning idag också, det låg använde kondomer lite varstans i mitt rum. Tog kort på det, men vet inte om jag kan lägga in dem på datorn eftersom jag inte hittar sladden :( Bakfulla som fan fick vi idén att käka pizza så det gjorde vi. OCH JAG HAR KÖPT MITT FÖRSTA CIGGPAKET! Kunde faktiskt köpa på två ställen här, men fattiga som vi var efter vår frukost fick jag gå till en annan kiosk där dem hade billigare cigg. Jag är stolt över mig själv! Dock röker jag inte ens.

Snart kommer T hem, då är min singelhelg slut och vi ska gå på bio. Gud vad jag älskar min pojkvän (och hans vänners kukar). Ska nog göra slut, får se om ME vill ha mig först bara. Jag klarar inte av att vara singel, det ser man ju bara på igår ;D

Pusshaj!

1 kommentar:

  1. fyfan va jag älskar din blogg <3 vilken jävla tur att jag hitta den.

    SvaraRadera