tisdag 30 december 2008

Stönade i hans öra

J här

Igår festade vi igen =) Vi var hos RP... det var najs. FF kom dit en stund med sina kompisar, men dom drog när jag vägrade sluta röka.. FF sa att hans kläder skulle bli förstörda (45XL)

Iaf, jag strulade med Geten. Han sa nyss till mig att jag stönade i hans öra. Han frågade om jag ville följa med honom på toa, fast jag sa att jag skulle dra, för BJ skulle köra hem mig. I bilen skämde jag ut mig och skrek att jag sög kuk och skit. Haha.

Sen kom jag hem och ringde O, smsade Geten och skrev att jag behövde dra för "jag har en mamma". Jag somnade - och vaknade full.

Mamma var arg på mig och tjuvlyssnade i telefonen. Jag och O låg och pratade om varför jag inte käkade p-piller. Då gick jag in till mamma och sa typ: "du kan bestämma om jag får gå ut eller inte, vilka jag pratar med och vad jag får göra och inte göra, men mitt sexliv kan du inte bestämma över - för jag är byxmyndig". Laaaaaagom klantigt..

Just nu halvflirtar jag med Geten och O på msn, men nu ska jag och F spela Biiiingo! =) Hade gött!

Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar