fredag 26 december 2008

Sjukt kåt och måste gå ca 5 km om jag vill ha snopp

F här!

Som ni vet så är T i sälen nu, och jag är singel över helgen (har jag bestämt utan att han vet om det). NS skicka nyss ett sms "kom hit snygging, jag är sugen på dig" men det går fan inga bussar! Jag är besviken! Jag borde få ngn sorts ersättning för detta! Dem kan ju iaf skicka hem en dildo till mig ? Nä nu är jag oseriös förlåt.

Har börjat prata med en ny kille nu, ME... Elr ah han var på fest hos mig för några veckor sen och sen adda han mig coh nu har vi börjat prata en del. Funderar på att knulla honom, han är sjuuuukt jävla het -om man sätter en papperkasse på hans huvud- lätt att jag vill ha hnm under en natt! Tyvärr lanar han ikväll, annars hade jag bett honom att komma hit.

Jag och J ska festa imorgon, och eftersom T är ute och reser så innebär morgon dagen en hel del strul. Funderar på att sova hos NS och ha sex med hnm hela natten, dra till ME på morgonen och sen när T kmr hem så kan han bjuda mig på bio.

Ha det fint nu! Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar