måndag 16 februari 2009

Underbart känslolöst sex vs. förhållande ?

Halloj F här!
Jaha har börjat fundera en del, är det verkligen så bra av mig att knulla runt så mycket ? Funderar faktiskt på om jag ska låta mig själv bli kär, men i vem ? Vet inte om jag vill inleda ngt med någon av dem jag redan har satt på. För då är det ju ingen spänning.
Eller borde jag kanske fortsätta så som jag håller på nu ? Livet är ju ganska trist faktiskt om man har pojkvän. Men ah jag vet inte.
Kanske fortsätta så som jag gör och inte dissa killarna direkt när dem vill något mer seriöst? Har ju haft chansen ändå med några. Men jag är nog rädd för att bli sårad, mycket lättare att bara ha sex med dem och sen bye bye.
Men men, jag har kommit på att jag är sjukt besatt av mitt sexliv, jag vet tom i vilken ordning jag har haft sex med folk.
Först förlora jag oskulden med L, som dumpa mig 5 dagar senare.
Sen så blev jag tsm med en kille som vi kan kalla Torkälskaren, vi var tsm i 1,5 år.
Sen så låg jag med min brors kompis S.
Sen låg jag med L igen.
Sen låg jag med S igen.
Sen blev jag och T tsm, 1 år varade det.
Sen låg jag med I.
Sen T igen.
Sen L igen.
Sen T igen.
Sen M, en kille jag var på g med i somras.
Sen C, min brors andra kompis som bor tvärs över landet.
Sen L igen. Det var nog den bästa gången, vi tog bilen upp på berget och hade sex sjukt jävla hett.
Sen hade jag trekant med 2 killar, lite svårt att minnas vem som var inne först och sist.
Dagen efter åkte jag till C och hade massa skönt sex med hnm.
Sen så var jag kukfri i 1 månad tills jag låg med Torskälskarens bästa kompis NS :)
Sen blev jag och T tsm igen, vi hade ganska lite sex faktiskt...
Sen låg jag med min brors kompis S igen, under tiden jag och T var tillsammans.
Sen låg jag med T.
Sen så låg jag med Ts kompis, som också tog Js oskuld.
Sen låg jag med L och RP under samma fest.
Sen så låg jag med ME, VÄRDELÖÖÖÖÖÖST.
Sen åkte jag till C och hade analsex i 2 timmar HÖ HÖ.
Och i lördags på alla hjärtans dag låg jag med Haschen, blir kåt av att bara tänka på det.

Så nu vet ni min sex historia :) Btw var det 4 år sen jag förlora min oskuld i tisdags, nästa år är det fem års jubileum det måste firas! Får övertala L om att vi ska ha massa sex då :D

Men hörrni, ska jag välja att låta mig bli kär i någon eller ska jag fortsätta så som jag gör nu ? KOMMENTEEEEEERA :D Pusshaj <3

1 kommentar:

  1. Låt någon av dessa iaf få lite ödmjukhet tillbaka och se om det känns rätt?? /L

    SvaraRadera