tisdag 17 februari 2009

Knullade i duschen på en fest - hett!

F här igen (eftersom J är så extremt dålig på att uppdatera bloggen)
Igår runt 12 tiden på kvällen så åkte jag in till stan för Haschen ville att jag skulle komma, så jag åkte dit och träffade hnm. Då va mitt ex ragg där, lite skumt men ahaja. Och sen var en kompis från skolan där också, skoj skoj.
Vi körde sanning och konka rätt mkt, antar att det var för alla ville hångla med alla. Jag förstod inte grejen med det men aja. Kul om ngn har typ körtelfeber elr herpes? Men men tillbaka till saken, så ah jag strula ju med många och det gjorde Haschen med, det var ju en del av leken liksom? Och jag brydde mig ju inte när han strulade med andra osv, jag tyckte det bara var skoj. Men så fort jag skulle strula med ngn annan så märkte man verkligen hur besvärad han var. Det var skumt iaf.
Sen så börja jag och Haschen strula en del och ah, han var på hela tiden. Rätt mys faktiskt men men. Runt 4 tiden så skulle han duscha, fråga mig inte vrf men så fråga han om ngn skulle med och jag fatta ju att han ville att jag skulle med så aja. Jag gick med och vi började hångla och så, sen så tryckte han upp mig mot väggen och eftersom han är så lång så fick han bära upp mig för att ah det skulle gå. Hur jävla hett som helst, vi hade tänt ljus och så också och eftersom vi duschade så varmt var det ångor överallt. Världens sexigaste tillfälle. Hur skönt som helst var det, var nog till och med skönare än i lördags. Sen när vi var klara typ 45 min senare så gick vi ut, och ah tydligen så hade alla hört. Det avr lite pinsamt men aja, sånt händer det med.
Jag skulle ta 5 bussen hem så han och hans kompis följde mig till bussen och när bussen kom så försökte han kyssa mig, men jag vände bort ansiktet.
Vad är det med mig egentligen ? Vet inte varför jag vägrar att låta honom komma mig nära inpå när det gäller känslor. Antingen är det för att jag är rädd att han playar eller så är det mig det är fel på. Är jag rädd för förhållanden ? Har jag svårt för att binda mig igen och leva tråkigt liv ? Men ska nog ta rådet som jag fick av han som kommentera förra inlägget, iaf låte någon försöka. Och blir jag sårad så blir jag, finns ju alltid tusen andra killar som kan trösta en när man känner sig dissad och ensam ;D
Aja, om Haschen försöker ngt mer i "jag-tycker-om-dig" väg så ska jag inte dissa iaf, men inte låta mig falla för djupt. Jag menar, han är ju ändå en knarkare ?

Yeye, nu är J här. Hon hälsar ! HÖ HÖ. Byeee <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar