fredag 20 februari 2009

17 år och ligger med en pappa? Skum känsla.

Tja F här, (som vanligt för J är kass på att uppdatera)
Igår så åkte jag till Falköping för att träffa en kille, vi kan kalla honom SL. Vi åkte hem till honom och pratade och massa sånt ett bra tag, sen runt 8 tiden på kvällen så kollade vi på film. Han var inte alls på och han pratade mest osv. Sen när klockan var runt 12 tiden och vi hade sett två filmer så tog jag av mig för jag var hur trött som helst (festade i onsdags och folket gick inte förens vid halv 8 på morgonen och jag skulle gå upp runt typ 12 tiden så ah var rätt trött) så jag la mig ner i bh & trosor. Man såg att han snegla lite men han var ju ändå inte värsta på vilket var rätt bra. När halva filmen hade gått och jag skrek till (skräckfilm) så börja han srkatta ch jag vände mig om mot honom för att slå till hnm lite retsamt men då fick vi världens mysigaste ögonkontakt och så kysste jag honom.
Vi hånglade ett bra tag och tog på lite oskyldiga ställen sen började han smeka mig. Kåt var jag men inte lika kåt som jag hade varit med Haschen. SL var mer mysig. Vi hade långt förspel och sen satte jag mig på honom för att rida. Han var nog den bäste jag har ridit iaf, dock var det lite jobigt att han kollade mig i ögonen.
Sexet va väl bra så, men jag tänkte inte bara på sex utan det var mer närhet och kärlek jag ville ha igår. Börjar bli lite trött på att knulla och dumpa, det är inte så roligt längre.
Sen så gick vi ut och rökte (han rökte jag var sällskap) och vi pratade, han var så lätt att prata med. Han var för en gångs skull ganska så intelligent också. Han var intressant att prata med.
Vi gick in och kollade på film igen, dock pratade vi mest så vi såg inte så mycket av filmen. Han pussade mig på munnen och log. Hur gulligt som helst. Sen så vände jag mig emot honom och började kyssas och vi hade sex... igen. Sen skulle han ut o röka... igen.
Han satte sig på säng kanten och jag tog på mig för jag skulle gå på toa. Då drog han mig intill sig och sa "ja nu får vi väl hoppas att jag inte bara var ngt engångsligg" Jag kollade på honom, och eftersom jag har sjukt svårt att vara seriös och gullig när någon gör sånt så sa jag "men det är du ju inte eftersom vi har legat 2 gånger" och sen så skrattade jag och gick på toa. Sen gick jag ut till honom när han rökte och han började snacka och sen helt plötsligt så sa han "du och mitt ex är dem enda tjejerna jag inte har blivit äcklad av precis efter, vet inte varför men du är så lätt att handskas med och du är inte lika gnällig" direkt då började jag tänka på hur jag hade varit mot T, mitt ex. Jag var nog världens gnälligaste flickvän, så antingen ljög jag för honom och mig själv eller så hade jag faktiskt förändrats. Jag misstänker att jag har ljugit för mig själv och honom, jag kommer nog säkert att bli lika gnällig sen.
Vi gick o la oss igen och han höll om mig, hur mys som helst. Han pussade mig på axeln/nacken och sen så somnade vi. Men precis innan vi somna så slog tanken mig, HAN HAR JU BARN :O Jag har haft sex med en pappa. Lite skum känsla faktiskt (och nej han är inte gammal han är bara 18 år) men men. I morses så skulle han på möte (typ krim möte även han är badboy) och när dem kom hem igen kom han med mac Donalds mat till mig som frukost på sängen. Huuuur gulligt som helst. Vi hade sex en gång till i morses, lika mysigt var det som alltid. Sen när jag åkte så kysste han mig på tågstationen och frågade mig när vi kunde träffas igen. Vet inte hur det känns, ska jag våga chansa? Eller ska jag dissa. Jag kan ju inte säga att jag är kär, men det är nog för att jag inte vågar bli kär längre och blockar allt sånt.
Imorgon ska han tatuera in mitt namn på hans rumpa, det tycker jag är lite roligt :D Dock tvivlar jag starkt på att han kommer att göra det men ändå :D
Nå vad tkr ni ? Ska jag satsa? Pusshaaaaj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar