söndag 15 februari 2009

Alla hjärtansdag - känslöst sex med en knarklangare

TjenisPENIS F här!
Igår så gick mina önskedrömmar i uppfyllelse! Jag fick supa och ha känslolöst sex på alla hjärtans dag.
RP ringde mig och bad mig komma till stan för att festa. Så när jag kom dit så vänta han och 6 killar i en bil på mig. GRR. Vi åkte till en liten håla utanför där jag bor och började dricka. Först var RP på mig, sen två andra som jag inte vet vad dem hette, sen en raggare och sen han som hade festen (han frågade mig tom om vi skulle kunna ses någon dag mer seriöst ? Help, han är ju ful!) och sen en till. Alltså runt 11 tiden hade jag 6 killar att välja mellan, tanken var ju att jag skulle ha massa sex med RP igen men då kom hans FLICKVÄN dit, dem hade gjrot slut enligt hnm men ah verkade inte så sen ;D Sen kom det en SNYGGING som verkade dissa mig hela tiden kändes det som, han var inte alls som de andra.
Sen när alla verkade slockna vid 4 tiden så börja vi prata lite och så medans raggaren fortf försökte hålla på med mig, blev bara jobbigt efter ett tag faktiskt. Och då så skulle snyggingen som vi kan kalla för Haschen (J du fattar ;D) gå hem och så fråga jag om jag fick sova hos hnm för jag orkade inte med raggaren. Och han sa "jaja självklart det är lugnt".
Vi gick hem till hnm typ vid halv fem tiden. O så kolla vi på film och de va sådära lite blygt och så. Fast vi typ "råkade" nudda varandra ibland osv och sen så när filmen var slut och vi typ hade somnat så typ "råka" han ta mig på magen men tog bort den lika fort igen och då vände jag mig emot hnm och börja smeka hans armar och dra fingrarna längs mönstret av tatueringen. Och sen så börja han ta mig på magen och benen o så kysste han mig på halsen och jag blev VRÅL kåt o så börja vi hångla o så tog han verkligen initiativ och la sig över mig höll fast mina armar samtidigt som han kysste mig typ lite överallt vid magen och brösten. Och hans piercingar gjorde ju inte saken sämre, tungan, läppen, näsan, bröstvårtan. GRRR. Sen efter ett tag av massa sånt hett förspel så hade vi sex. HELT FUCKING JÄVLA UNDERBART. Hans kuk var precis så som dem ska vara, gjorde nästan lite ont när han tog in den först men sen blev det så sjukt skönt. Han kom efter typ 20 - 25 min vilket var ganska okej ändå med tanke på förspelet.
Sen så somnade vi tätt intill varandra, och han var värsta efter mys! Precis så som det ska vara. Först så tänkte jag att jag inte ville träffa honom igen så jag undvek frågan om nummer, msn osv men sen när jag skulle med bussen så sa han "hoppas vi hörs" och så sa han att han skulle kolla med sin kompis om han kunde få min msn eftersom han inte hann o få den när jag gick på bussen.
Vet inte om jag vill träffa honom igen faktiskt, men han är så sjukt jävla sexig. Han är typ 1.90 lång, smal vältränad mage, piercingar och tatuering plus att han är badboy. Hur hett som helst, vet inte varför tjejer tänder på det men det är iaf sjukt hett med badboys.
Men ja, får se om han hör av sig och får se hur det känns o prata med honom. Lätt värt o träffa honom igen med tanke på sexet, men jag vill INTE falla för honom.
Jaha funderar på att kolla på film eller något nu, pusshajajajajja <3 kommentera, mer än gärna vad ni tycker om bloggen :)

2 kommentarer:

  1. Wuho! Bloggen igång igen :)
    Skönt att följa en så pass ocensurerad blogg som eran!! Går det att få veta vilken del av Sverige detta utspelar sig? Helsköna är ni!! kepp it up! /L

    SvaraRadera
  2. Vi bor i västra götaland, rätt nära Göteborg. Mer säger vi inte ;D // F

    SvaraRadera