måndag 23 februari 2009

Bäst av ca 30 pers på att suga kuk?

Tja F här, misstänker att J börjar lägga ner denna bloggen men yeye.

Jaha ni, i lördags så var det fest. Mitt ex T var där och jag berättade för hnm om att jag hade träffat SL (pappan) och han blev inte så jätte ledsen faktiskt, vilket var jätte bra. Senare på kvällen hamna jag i slagsmål också, Oskulden (som J nästan tog) slog mig så jag fick dampet och hoppa på honom. Sen så fick G och I (en som fixar sprit) dampet och srang efter honom. Jävla fitta säger jag bara.

Men men igår så åkte jag till Falköping och träffade SL igen, myyys. Tkr om honom mer och mer för varje dag, rätt nice ändå. Fast jag vill känna så där att man är nykär, men det kmr fan inte :/ Fast iofs har vi ju bara träffats 2 ggr men ändå. Vi hade sex igår igen, 3 gånger. Det var skönt. Sen så hade vi lite serious talk, det var rätt bra att vi hade det. Vi pratade lite om hur vi gör med hans unge om det blir ngt seriöst mellan oss (han ska få ungen om ca 2 år så att hon bor hos hnm) och vi sa det att jag har inget större ansvar men det är ju kul om jag träffar henne och så. Så ah, om det blir ngt seriöst mellan oss så ska jag få träffa hans dotter, lite pirrigt men.

Men men åter till sexet vi hade igår. Sexet är nice, men inte sådära bomb sexigt som jag har haft dem sista gångerna. Kanske är det för att jag börjar bli kär eller så är det för att sexet är tråkigt. Men sexet är ju inte ens tråkigt, vi har bara kört missionären 1 gång och det är rätt bra. Sen har jag ridit typ 4 ggr och 1 gång så vare skeden som gällde. Vi är ju lite blyga för varandra så det blir inte att man byter ställning i sexet, men det kommer nog senare :) Dock har jag sugit också, det var lite roligt. Han sa att jag är den som har varit bäst på o suga, men ja jag misstänker att det inte är så jätte sant. Sen så vet jag inte om jag tror på att han har haft sex med 50 pers typ. Men iofs är det inte omöjligt, jag har ju legat med 14 pers på typ 11 månader så...

Yeye, nu ringer han snart så pusshaj!!!

3 kommentarer:

  1. Brukar inte sexet vara bättre med någon man tycker om? Ni verkar ha stor kvantitet iaf. Grattis till sugutmärkelsen ;) /L

    SvaraRadera
  2. Lev vidare singel!! Vill du bli plastmorsa elle?! Skön blogg woho! puss från stockholm

    SvaraRadera
  3. Nu var det ett tag sen.. ;) puss/L

    SvaraRadera